FAQ

Hieronder staan antwoorden op de meest gestelde vragen over de Bradley’s webshop.

Kom je er niet uit? Bel dan naar +31 (0)183 – 407 490 of mail naar info@bradleys-tea.co.uk

 

 

Bestellen & betalen

Je kunt zelfstandig een account aanmaken via: https://bradleys.nl/mijn-account/

Plaats de producten in je digitale winkelmandje door op de bestel button te klikken onder de afbeelding. Als je de bestelling plaatst met een eigen Bradley's account? gaat dit nog sneller, omdat we dan je gegevens al hebben. Geen account? Maak dan snel een account.

Online kun je betalen met iDEAL.

Voor zendingen binnen Nederland maken wij standaard gebruik van DHL.

Hier zijn meerdere oorzaken mogelijk. Wat je kunt checken: 1. Is het juiste e-mailadres ingevuld? 2. Zit de e-mail in je spambox (ongewenste e-mail)? Het kan ook zijn dat er een storing is geweest bij de bank of betaalprovider waardoor de betaling op een tussenrekening is blijven hangen. Dit bedrag wordt binnen enkele werkdagen automatisch teruggestort en de order wordt daarmee geannuleerd. Ons advies is om in dat geval de bestelling opnieuw te plaatsen.

Wij bieden geen samples of proefpakketjes aan. We raden aan om een assorti te bestellen om zo verschillende smaken te kunnen proberen. 605.403 BRADLEY’S PIRAMINIS ASSORTIMENTSBOX 605.861 BRADLEY'S FAVOURITES ASSORTIMENTSBOX 606.007 BRADLEY’S ORGANIC ASSORTIMENTSBOX De Original lijn bestaat uit alleen de English Blend. Voor de Organic Loose tea lijn zijn er geen assorti boxen beschikbaar.

De standaard levertermijn is 3 werkdagen.

Dit is helaas niet mogelijk. Het is alleen mogelijk om met een Kamer van Koophandel nummer en een BTW-nummer een bestelling te plaatsen.

Retour kan alleen wanneer er schade is bij aflevering of wanneer verkeerd artikel is uitgeleverd. Mocht dit zo zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Ja, de prijzen zijn exclusief BTW.

Er is geen minimale orderwaarde. Bestellingen boven de 80 euro worden gratis verzonden.

Nee, dat is helaas niet mogelijk.